szombat, szeptember 7

Sajnálattal közlöm, hogy ..

A blog bezár. Persze nem véglegesen, de most úgy érzem időre van szükségem. Mindennel teljesen el vagyok maradva. Nem gondoltam volna, hogy az új iskolámban ilyen nagyok az elvárások, de hát így alakult. Ebből kifolyólag, még csak hozzá sem kezdtem, sőt, még csak gondolkodni sem gondoltam azon, hogy mi legyen a következő részben. Apropó következő rész. Ha akadna olyan kedves, aranyos, ügyes olvasóm aki szeretne segíteni a történet alakulásában ( egyenlőre csak tervekkel) az nyugodtan írjon ITT vagy pedig ITT. A segítségeket, illetve ötletek előre is nagyon köszönöm. És most pár szó a történetről. Ha senki sem jelentkezik, hogy segítsen akkor várhatólag, körülbelül jövőhét végén péntek, szombat vagy vasárnap körül kerül fel a folytatás. De az is megeshet, hogy csak utána, mert rengeteg órám van. Egy héten közel 40. Jut eszembe, kinek milyen a suli? Nyugodtan leírhatjátok, mert érdekel az olvasóim élete. 

Nagyon sajnálom, hogy így alakult és remélem megértitek a nektek kissé halványan körvonalazódó, de nekem elég kellemetlen helyzetet.

Nagyon szeretlek bennetek, sok puszi:
Vivi ♥

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Muszáj lesz. És a döntésem most már végleges. A BLOG BEZÁR.
      De ne aggódjatok, aki továbbra is érdeklődne felőlem azzal közlöm új blogot indítok december körül. A címe: INTERNATIONAL LOVE
      A blog tömören arról egy interneten kezdődő és leginkább interneten keresztül megvalósítandó kapcsolatról fog szólni! Remélem velem tartotok. A részletekről itt tájékoztatlak majd benneteket.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Imádtam! Miért hagytad abba??

    VálaszTörlés