hétfő, szeptember 16

Nagyon fontos!

Nem tudom mennyire vettétek észre, de oldalt a modulsáv legalja fele és a címben változás történt. A címből lekerült a befejezett szó és az Adatok menüpont alatt a zárás mellől elkerült a befejezés dátuma és helyette egy új pont alakult Új rész címen. Igen, ez azt jelenti, hogy további részek várhatóak.
Aki szeretne, még plusz 2, igen 2 részt az legyen oly kedves és lökjön egy kommentet. Egyik kedves-bár kevés ideje ismert- ismerősöm felajánlotta, hogy a -kommentek alapján- mindenki nagy örömére ír még két olyan fejezetet amiben a helyzet eléggé bonyolódik. Vajon megmarad-e Austin és Shannon között a kapcsolat vagy megfordul Justin javára? Kedves Bieber úr képes-e megváltozni egy lány kedvéért és bár kegyet gyakorolva, de megszerezze őt? Ha lesz pár kommentet, ígérem kiderül minden. Minél hamarabb, minél több jön annál hamarabb lesz fent a két rész. 
Sok puszi, Vivi♥

16 megjegyzés:

  1. Istenem úgy örülök nekiii *-* awww már kesztem félni hogy tényleg így akarod begejezni <3 siess a kövi részekkel :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én igy akartam volna:d mindent bella csete-nek köszönhettek :*

      Törlés
  2. nagyoon jó lenne ha lenne új rész

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan a kövit és én. Nagyon köszönom - puszi Meli

    VálaszTörlés
  4. Igeeeeeeeeeeen <3 <3 <3 TeamJustiiiiiin*----* <3

    VálaszTörlés
  5. Omg!!! Mar kezdtem felni h Austint valassza Justin helyett!!!! IGEN LEGYEN MEG 2 RESZ *-*
    Es lecci legyen happy end Justin szmara, Austin meg mehet a francba!!!! :DD Siess a kovivel :) *-* <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglátjuk mi lesz a vége:d holnap talán fent lesz :33

      Törlés
  6. nagyon jó blog
    siess a kövivel

    VálaszTörlés
  7. Rossz volt azt olvasni, hogy befejezted a blogot (most utólag behoztam a lemaradásomat), szeretném azt a két részt, vagyis inkább azt mondom: AKAROM :D Remélem, hamarosan megérkezik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elolvastad a részeket, remélem tetszettek :d soon xd

      Törlés
  8. Nagyon szeretem ezt a blogot! Igen legyen 2 rész !! Team Justin :)

    VálaszTörlés