hétfő, május 27

Chapter Twelve

-Tessék?!-fordult hátra anya és hangja meglepő kedvességet árasztott.
Sosem értettem, hogy ha a nagy Justinról van szó, akkor anya miért olyan engedékeny és kedves.
De most nem is érdekelt, mert alig hittem el, amit hallok.
-Figyelj, tudom hogy a ’próba’-imitálta kezével az idézőjelet- nem sült el a legjobban, de megleszünk mi itt ketten Shannonnal-pillantott felém.
Szemeim valószínűleg elkerekedtek. WTF? Justin most kedves hozzám?
Anya arcán a gondolkodás jeleit véltem felfedezni, Jeremy viszont már kedvesen mosolygott anyámra.
-Nancy, igaza van Justinnak. Ez kettőnkről kell, hogy szóljon.
Justin teste elé emelte kezeit, mutatva:                                                                     
Így igaz! Mellé még kedvesen (?!) mosolygott is.
-Shannon-nézett rám anya.
-Hmm?-emeltem meg egyik szemöldökömet.
Nem tudtam, hogy jóra vagy rosszra számítsak, de hamar kiderült a dolog.
-   Mindennap hívjatok és semmi rosszat ne halljak rólatok.
Justin!- szólította meg a távolba meredő fiút.
-Hmm? Igen? Tessék Nancy?
Utálom, hogy anya előtt mindig a kedves, jófiú énjét mutatja, mert így anya azt hiszi csak én találom ki a dolgokat ellene…
- Ha nem bírsz a csajjal egyből küldd utánunk.
- Nem lesz semmi baj. - kacsintott anyára.
-Nancy, indulnunk kéne drágám!- szólt közbe Jeremy.
- Vigyázzatok magatokra és egymásra gyerekek.
Majd jövünk. Házat nem felgyújtani.
Puszii-lépett végre ki az ajtón.
Ahogy kilépett én valami belső gondolattól vezérelve megöleltem Justint.
-  Köszönöm, köszönöm, köszönööm- szorongattam szegény fiút.
Nem válaszolt csak küldött egy mosolyt majd finoman eltolt magától.
A konyha felé vettem az irányt. A gyümölcsös tálból kivettem egy almát, felpattantam a pultra és beleharaptam.
Miközben fogyasztottam egészséges reggelimet, Justin is a konyhába jött.
- Ugye tudod, hogy nem ingyen tettem-vette elő, messze földön híres félmosolyát.
- Gondoltam. - érintettem egy ugrással a földet.
Mit kéne tennem?- lépkedtem el előle.
-A fenn álló2 hétből 1 hétig a csicskám leszel.
Hangosan felröhögtem. Majd szemeibe néztem.
-   Jó, aha. Vidéki versenyzőnk poénján ismét jót nevettünk, de most jöhet az igazi feladatom.
Ő nem válaszolt csak tekintetét enyémbe fúrta.
Nem tudom milyen szokás ez, de nem tetszik. Nagyon nem. Miért nem tud válaszolni vagy csak odalökni pár szót, ahelyett, hogy ezt csinálja.
- Nem.. Ki van zárva!!!
- Dehogynem.
- ü-ü- ráztam fejemet és kezdtem hátrálni, amikor Justin már túlságosan is az aurámban volt.
Ahogy lépteimet egyre vettem hátra felé nem vettem észre, hogy utamat bizonyos tárgyak fogják akadályozni.

Justin szemszöge:
-  Kelj már fel.- rázogattam Shannont aki épp most esett át a kanapén.  
  Először nevettem, mert rohadt vicces volt, ahogy átesett, de amikor
  már 2 perce nem kelt fel, kicsit betojtam.
-Hahóó- lengettem kezemet feje előtt, de semmi.
Gyors elszaladtam a konyhába. Levettem egy poharat és telitöltöttem vízzel.

Shannon szemszöge:
- Meg ne próbáld .- keltem fel a földről.
- Te csak szórakoztál?- meredt rám tekintete.
- Nem csak te szoktál-nevettem el magamat, majd felkeltem és szobám felé vettem az irányt.
Miközben pakolok kifele a bőröndből egyszer csak hirtelen meglátom Justin fejét az ajtóban.
-A szívbajt hoztad rám.
- Te is rám :)- mosolygott egy aprót-este lesz az első akciód. Átjönnek a haverok.
- És?
- Te leszel a ’pincér’ és a csicska.- jött egyre beljebb és beljebb a szobámba.
- Aha, NEM!
- Nem? Akkor felraklak az első gépre és goodbye- dőlt le ágyamra.
Tudta, hogy ezzel a mondattal bebizonyította:
Mindent meg kell tegyek amit mond és ő nyert.
- Milyen ruha legyen?- kérdeztem fejemet leszegve, megadóan.
- Feszülős-ült ki arcára egy perverz mosoly.


~este:
Épp teszem fel a sminkem és egyenesítem ki a hajamat, mikor hallom a csengőt.
- Justin- kiáltok neki.
- Csicska. Munka van-röhögött valahonnan a fürdő felől.
- De még nem vagyok kész.- motyogtam, majd jött a második csengőszó.
- Süket vagy? Ha beégetsz vagy leszerepelsz ma akkor takarodhatsz hawaiire.
Hallottam gúnyos szavait, majd kénytelen voltam lemenni.
Ajtót nyitottam és beengedtem a barátait.
Volt itt mindenféle ember.
-          Fekete-fehér, alacsony,- magas,szőke-barna, de volt egy aki igazán megfogott.
Azt hiszem Christian volt a neve. Ő volt a legnormálisabb. Ő nem csak eszközként kezelt, hogy ’hozzál ezt, hozzál azt’..

Amikor végre beszélgetni tudtam volna vele, akkor letolta a seggét Justin és olyan bejelentést tett, amitől mindegyikőnknek leesett az álla.

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy felvidítottál így hétfő estére.:DDD Nagyon jó lett! Justin sokat képzel magáról, de így a jóó!:DD Siess, mert megöl a kíváncsiság, hogy mit mondhatott Justin!!!!Pusziiiiiiii!♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó.nagyon siess:DDD.XDD.Ügyes vagy!. Remélem hamarabb hozod a kövit nem úgy mint ezt.sokáig elhúztad:s

    VálaszTörlés
  3. seiss mert már annyira kíváncsi vagyok ááááááááá <3 <3 imádom <3 hamarabb kövit pls :))

    VálaszTörlés
  4. ahhjjjj mindíg a legjobbnál fejezed bee :DDD nem bírrom hozd gyorsan a KÖVVIT :DD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! :) Siess a következővel kíváncsi vagyok a nagy bejelentésre.:D Amúgy nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. MOST olvastam el az összes részt!:o Van néhány kedvenc blogom, de ez a NUMBER ONE! IMÁDOM! Irigy vagyok, hogy ilyen kibaszott jól írsz! Csatlakozom az előttem szólókhoz: HOZD A KÖVIT HAMAR! :)<3

    VálaszTörlés
  7. áááá most haltam meeg ember ez nagyon jóóóó krelek hetvegen hozz részt leciii!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. IMÁDOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :D

    VálaszTörlés