csütörtök, május 2

Chapter Three

Ez az egész dolog lelombozott. Én azt hittem.. Próbáltam magyarázkodni magamnak, de be kellett lássam, hogy Austinnak igaza volt.
A nap további része borzalmasan telt. Egész végig ő járt a fejembe. Hogy lehet ennyire bunkó?
De úgy látszott őt meg sem hatotta a dolog, mert egész nap jól elvolt. Ki kell vernem a fejemből.. Ő egy rossz ember.
De egyedül nem megy.

~délután: 
A suli vége óta egyedül vagyok. Tökre unom a fejemet és nyomaszt ez a dolog.
El kell mondjam valakinek. Ezért hát úgy döntöttem, hogy felhívom a legjobb barátomat.
Így is lett. A hívás utána 5 perc alatt itt volt.

-Shannon-ölelt át szorosan-Már a suliban is láttam, hogy nincs valami rendben.
-Aus.. Azt kell, hogy mondjam igazad volt.
-De miben?-ölelt szorosabban, ahogy érezte, hogy kicsordul egy könnycsepp.
-Jus..-nehezen ment, hogy kimondjam, de végül nem kellett, mert Austin befejezte.
-tin! Ugye? Én megmondtam. De mi volt?
-Hát ugye, tudod tegnap beszéltünk a facebookon és tök kedves meg aranyos volt.
Erre ma amikor odamentem hozzá a suliban is, akkor azt mondta, hogy tegnap csak azért volt olyan, mert szórakoztak a haverjaival és rajtam... Aztán még azt is mondta, hogy menjek vissza a szánalmas barátomhoz, hozzád-hadartam el a szavakat egymás után levegő nélkül.
-Ne foglalkozz vele-mondta-És főleg ne sírj egy ilyen barom miatt.
Most pedig feldobjuk a kedved. Oké?
Én enyhén bólintottam ezzel jelezve válaszomat.
-Öltözz fel!-utasított Aus amit egyből végre is hajtottam.
Majd lementünk a lépcsőn és elhagytuk a házat.

Gyalog mentünk az út kb 15 perc volt, de nem tűnt annyinak, mert Austin végig nevetettet. Úgy imádom. Végül amikor megláttam egy hatalmas hullámvasutat rájöttem, hová is hozott.
-Ez komoly?-ugrottam a nyakába.
-Ha itt nem felejted el azt a barmot, akkor sehol!

***
-Ez olyan jó volt!-fogtam meg Austin kezét
-Örülök, hogy jól érezted magad.
Amúgy nem gondoltam, hogy ennyire béna vagy célba lövésnél.
-Fogd be!-ütöttem meg enyhén :D

Annyira jól éreztem magam. Mindenről megfeledkeztem. Az összes játékot végig próbáltuk, mindre felültünk.
Mikor az útólsóval is végeztünk megnéztem telefonomon az időt.
21:52-t mutatott.
-Figyelj. Későre jár, induljunk!
Austin elmosolyodott és enyhén bólintott.


~este:
-Szia! Szeretlek. Reggel talizunk-mondtam az ajtóból búcsúzkodva Austinnak.
Amint beléptem, nem várt látvány fogadott.
Anya és a pasija(?!)
-Sziaa..sztok-mondtam meglepve.
-Szia drágám!-ugrott egyből fel anya.-aggódtam érted, hol voltál?
-Austinnal, de ki ez?-suttogtam a végét.
-Jaa el is felejtettem mondani. Vele randizom.-itt talán elpirult, de érthető.
Shannon ő Jeremy Bieber
Jeremy ő Shannon Rose Lane.
mi? akadtak ki a szemeim..
-Már ne haragudjon meg, de magának van köze egy bizonyos Justin Bieberhez?-kérdeztem, imádkozva a nemleges válaszért.
-Hát, persze! -Jelentette ki boldogan.- Ő a fiam.
-MIIII?-kérdeztem vissza, majd sírva felszaladtam a szobámba.


Fhúha.. Gyorsan jött a friss, de imádom ezt a blogot és tele vagyok ötlettel. Na meg persze jöttek a komik is, szám szerint 3. Annyira köszönöm, nem is tudjátok mennyit jelent ez nekem. Szerintetek azt megtudjuk csinálni, hogy legyen 1-2 feliratkozó a következő részig? Imádnám.
Napi kérdés:
-Mi is lesz abból, hogy Shannon anyukája Justin apukájával randizik?
Tippeket komiba várom.
(következő résztől Justin többet fog szerepelni)
 Sok puszii♥

4 megjegyzés:

  1. Hujujj, mi lesz ebbol.xdd varom a kovit..imadom<33

    VálaszTörlés
  2. Jó lett, várom a folytatást :) De, kérlek, változtass vagy a betűtípuson, vagy a szöveg színén, mert alig tudtam elolvasni :) ♥

    VálaszTörlés
  3. Justinnal egyre tobbet lesz.utanna justin megakarja szerezni a csajt osszejonnek:D

    VálaszTörlés