szerda, május 8

Chapter Six

Miután sikerült magamban az egész tervet kieszelnem, a szobámba indultam.
Telefonomért nyúltam és tárcsázni kezdtem egy szórakozóhely számát:
-Jó napot kívánok! Shannon Lane vagyok és szeretnék kérni 6 cseppindél fiút a Ad HocRoad 65. szám alá.
-Fél órán belül ott lesznek-mondta unott hangon és egy kedvűen a diszpécser.
-Köszönöm.-mondtam majd megszakítottam a vonalat.

Öltözködni kezdtem. Az öltözékem igen lenge volt, de hát még is csak az volt a lényeg, hogy lenyűgözzem Justint. Felülre egy rózsaszín melltartó részből és fekete anyagból álló darabot választottam, amihez a bugyi is rózsaszínű volt.
5 perc alatt mindent magamra erőszakoltam. Elindultam Justin szobája felé.

Ajtaja résnyire nyitva volt így hát kopogás nélkül léptem át a küszöböt.
-Mit akarsz?-kérdezte anélkül, hogy felnézett volna telefonjáról.
-Megbeszélni ezt az egészet, ami az előbb történt-vett fel hangom kedves, lágy színt.
-De én nem aka-kezdett bele majd felnézett telefonjáról.
Hát igen. Nem tudta befejezni, ezért vissza kérdeztem:
-Mit nem akarsz?-majd hátára simítottam.
Justin nem válaszolt csak alsó ajkába harapott.
Közelebb ültem hozzá és megöleltem.
Nem tudjátok milyen nehezemre esett az összes kedves mozdulat. Nehogy azt gondoljátok, hogy jó szándékból teszem. Semmi ilyesmiről nincs szó. Hamarosan kiderül, miért is vagyok ilyen kedves és közeledő.
Justin kölcsönösen rásimított hátamra majd kezét fenekemre vezette. Felszisszentem, mert váratlanul ért a dolog. Felálltam gyorsan mellőle.
-Mi van bébi?-nézett értetlenül.
-Gyere, ülj ide és elmondok mindent.-paskoltam meg a mellettem lévő széket.
Justin felállt és teljesítette kívánságomat. Mikor leült kezeit összeköttetem a ruhához tartozó harisnya kötővel, majd ennyit mondtam:
-Ma este én irányítok.-mondtam miközben körmeimet végig húztam meztelen felső testén.
Szája mosolyra húzódott, férfias ösztönei kezdtek felélesedni. (Ha értitek mire gondolok :D)
Miután kezeit sikeresen megkötöztem elszaladtam a szobámba olyan címszóval, hogy hozok valamit ami kellhet még ma. Csak megkértem, hogy csukja be szemeit, hogy jobb legyen a 'meglepetés.'
Amint kiértem a szobája elé felkaptam a köteleket és behúztam a szobába.
Jó szorosan lekötöztem minden mozdítható végtagját Justinnak, aki mire feleszmélt, hogy itt nem arról lesz szó már késő volt.
Mikor mindennel végeztem flegmán odavágtam neki:
-Csak nem gondoltad, hogy ennyi volt? Bunkó!-röhögtem képébe.
-Hogy te mekkora egy ribanc vagy. Engedj el vagy nagyon megbánod..-fenyegetett.
-Miért, mit fog tenni a Juustin fiú? Megver? vagy mi?-röhögtem majd leszaladtam, mert csöngettek.
Tudtam, ki fog állni az ajtóban és nem is csalódtam.
-Sziasztok! Jól néztek ki.
Figyeljetek az emeleten a fürdő utáni 2. szobában vár titeket valaki.
Tudjátok ő igazából meleg, csak nem merte senkinek bevallani.
Remélem nektek sikerül rávennetek, hogy nem ciki ez.
Ők elindultak, de fél úton eltévedtek szóval elől mentem ezzel mutatva nekik az utat.
Amint beértünk Justin szobájába így szóltam:
-Vendégeid vannak, drága!-majd kimentem és becsuktam az ajtót.
Gyors felöltöztem és kimentem a kertbe. Felmásztam a fára és onnan néztem az 'akciót'
Justin egész végig fintorgott meg próbált mozogni, de erősen lekötöztem.
Minden fiú külön show-t adott neki. Ilyen jót még életemben nem röhögtem, mint rajta.
De következett az utolsó srác. Mihelyt Justin elé lépett szemkontaktust teremtett vele. 
Ez volt a legnagyobb baj. A fiú ismerte Justint és a haverja volt. Annyit hallok, hogy így szól a srác.
-Nem is tudtam, hogy meleg vagy Justin-majd kuncogott.
-NEM VAGYOK MELEG-ordibált idegesen.-Engedj már ki tesó. Az a rohadt kis szaj..
Nem hallottam a végét, mert leugrottam a fáról és a szobámba sprinteltem.
Kiengedték Justint.. Most el fog kapni.. 
Gyors befutottam és bezártam az ajtót.
Hallottam amint elzavarja a táncosokat nem túl szép szavakkal, majd szobám felé indul.

Erősen üti és dörömböl az ajtón:
-Engedj be, te mocsok.-full ideg. 
Képzelem milyen feje lehet xd. Vörös, az erek kidagadnak :))
-Tetszett a műsor?-cukkoltam.
-Nyisd már ki.-üvöltött jobban.
-Dehogy nyitom. Nem vagyok hülye. Nekem esnél.
-Még szép.
-Na látod. Kint maradsz! Kutya-ugrattam.
-Egyszer ki kell jönnöd.
-De nem most.! Szia.
Majd bedugtam a fülemet és zenét kezdtem hallgatni.

~éjfél után:
Már több óra eltelt az eset óta. Anyáék hazaértek. Mindenki alszik. De nekem korog a gyomrom.
Úgy döntöttem lemegyek enni, úgy sincs senki fent már ilyen későn.

Csöndben sikerült lesettenkednem a lépcsőn. Épp a hűtő ajtót nyitom, mikor valaki nevemen szólít.
Hátra néztem.
Egy izmos felső test rajzolódott ki a sötétben.
Te jó ég.. Ez Justin.. Végeeem!!


Sziasztok! Ismét hosszú rész lett. Remélem tetszik csajok. Olyan szuperek vagytok. Megint csak ezt mondhatom. közeledünk a 600 megtekintéshez. Komik mindig vannak. Köszönöm.
És van két rendszeres olvasóm. Szerintetek lehet 3 ?
Puszi!


8 megjegyzés:

  1. nem lett hosszú rész.. de azért jo.

    VálaszTörlés
  2. "NEM VAGYOK MELEG-ordibált...." hát én.itt szakadtam.ne ez a blog nem olyan mint a többi sokkal jobb:D*-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fasza :) kövit :D

    VálaszTörlés
  4. Jajj, de szemét volt a csaj xDDDDD Kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatás :D Hamar kövit :D ♥

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jo lett! xdd jot rohogtem :'DD siess a kovivel :))

    VálaszTörlés
  6. jujjj ez nagyon izgi. jól írsz! köviiiit <3

    VálaszTörlés