csütörtök, május 23

Chapter Eleven

-Anya!-akadtak ki szemeim.-Te.. Nem úgy volt, hogy..-mutogattam Jeremyre.
-De, csak először akartam csinálni egy próbát-magyarázott feszülten. Beszédét közbe szakítottam és befejeztem én:
-Azonban elbuktam-fejemet lehajtottam és cipőm orrát kémleltem.
Elindultam befelé. Még Austintól is elfelejtettem elköszönni. Kezeink csak úgy szétcsúsztak. Sejtettem, hogy valami óriás büntit fogok kapni ezért leültem a kanapén. Ott vártam amíg bejöttek, mert valamit beszéltek Austinnal. Ugyan nem tudom mit, mert nem nagyon szoktak beszélni.

-Justin-kiáltottam föl a valószínűleg álomba visszamerült fiúnak.
Nem jött válasz, ezért hangom erősebb és határozottabb lett:
-Justin a fenébe is. Gyere már le!-ordítottam. Bár szívem szerint azt mondtam, volna, hogy told már le a dagadt segged, de akkor azért is kapok. Nem értem én ezt az egészet.

A nagyságos úrnak körülbelül 10 perccel később sikerült leérnie. Ledobta magát mellém a kanapéra majd kezét áthelyezte vállaim fölött. Ösztönösen közelebb bújtam hozzá. 
Talán azért, hogy közelebb érezzem magamhoz. 
Mi? fúúj, dehoooogy!!! Nem vagyok idióta. Csak is azért, hogy anyáék azt higgyék: Hogy mi olyan jóban vagyunk, hogy ölelkezünk és akkor lehet azt hiszik, hogy ő engedett el.
Ezt az egész tervet nem több, mint 2 perc alatt fundáltam ki. Képzeletben gratuláltam magamnak, majd nagy nehezen de én is átdobtam karjaimat Jus mellkasa felett.
Szemei elkerekedtek, de aztán elmosolyodott. Nem tudom mit gondol, de nem is érdekel.
Most csak az a lényeg, hogy megússzam bünti nélkül :))
-Most hogy mind a ketten itt vagytok el kell mondjak valamit-kezdett bele anya, de aztán Jeremy nézett és kijavította magát-mondanunk*
-Halljuk-mondtuk szinte egyszerre.
-Tudjátok az az utazásos történet igaz. Ti mind a ketten úgy tudtátok, hogy most megyünk ez azonban nem igaz.
-Mint látjátok-szólt közbe Jeremy majd nevetni kezdett.
-Lényeg?-flegmázott velük is Justy.
-Rád bíztuk Shannont. Te azt mondtad nem mehet a bulira, ő pedig mégis elment. Ezért magunkkal visszük Hawaiire.
-Mi?-akadtak ki egyből.
-Ha nem volt jó Justin, akkor majd mi-kuncogott anya, később mindenki.
Idegességemben kicibáltam magam a kanapéról és felrohantam a szobámba. Az ajtót kulcsra zártam, majd telefonálni kezdtem:
Austin hamar felvette.
-Nem fogod elhinni-panaszkodtam.
-Mi történt?-érdeklődött
-Anyámékkal kell menjek Hawaiire és nézhetem ahogy nyálaskodnak meg minden.
-Figyelj,el kell mondjak valamit.-vette komolyra a szót és terelte el a témát.
-Hallgatlak-válaszoltam ingerülten.
-Én tudtam, hogy ez lesz. Nem is volt semmilyen buli.
Köpni-nyelni nem tudtam.
Mi az, hogy a legjobb barátom csal 'csapdába'? Nem hiszem el.
-Halo? Itt vagy.
-Köszönöm szépen-mondtam elcsukló hangon, majd kinyomtam.
Ellenem összeesküdtek vagy mi az Isten.. Austin kijátszik, Justin flegma, Anya.. Anyaa. Ő egy külön történet.
Legjobb lesz ha veszek egy forró fürdőt.

~Reggel:
-Jó reggelt Shannon. Hasadra süt a nap-húzta ki anya a függönyt.
-Anyaa. Fáradt vagyok-nyavalyogtam.
-Nem sokára indulunk. Igyekezz.
Fejemre húztam a takarót és próbáltam visszaaludni.
De nem jártam sikerrel.

1 órával később már az ajtóban állunk teljes puccparádéban indulásra készen.
Épp most hívják le Justint, hogy elköszönjünk tőle.
-Szia fiam-mondja Jeremy majd egy férfias ölelkezés következik.
-Vigyázz a házra-figyelmezteti anya.
Majd én jövök. Pontosabban jönnék, mert nem foglalkozok vele. Fejemmel intek egyet, majd indulunk.
-Nancy-hallom Justin hangját, amint anyát szólítja.
Ezek után Justin olyat tett amit sohasem felejthetek el neki.

Egyik kedves olvasóm miatt jött a friss. Azt ígérte nekem, hogy csinál 10 fekvőt, ha szombat előtt megírom :d
Meg persze szeretném ismét megköszönni a komikat :))

12 megjegyzés:

  1. Azért nem kell világgá kürtölni, hogy mit akarok összeszenvedni xDDDD Amúgy nagyon jó lett, mint mindig, imádom ezt a blogot :D ♥♥

    VálaszTörlés
  2. OMG nagyoon jóó lett imádom eszt a törit és mindíg a legjobbnál hagyod abba :DD ezért mindíg abbyira várom a köviit és amikor láttom h ujj rész van egyből olvasom és wááhh *-* imádomm KÖVIII

    VálaszTörlés
  3. KÖVIIIT NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ*---------------------------*

    VálaszTörlés
  4. áááááá siess a kövivel <3 <3

    VálaszTörlés
  5. Aa nagyoon joooo kerlek ird meeg gyooorsaan!!! :D

    VálaszTörlés
  6. ez olyan rovid lett de nagyon jo imadom siess! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó volt. Örülök, hogy rá tudtak venni arra, hogy írd meg a részt. :D Uramatyám*-* Sietned kell, mert nem tudok mit kitalálni, hogy mi lehet a folytatás. Nagyon nagyon klassz :DDD Pusziiiiii♥

    VálaszTörlés
  8. naaaggyyon jooo;)) hamar a köviit <3 <3

    VálaszTörlés