szombat, június 15

Chapter Sixteen

Justin szemszöge:
-Nem mondod, hogy ezen gondolkoztál egész nap? Azt láttam, pontosabban csak gondoltam, hogy valamin kattog az agyad, de bocs-itt nevettem egy sort- ez csak egy menet volt. Két okból eshetett meg:
1~Eléggé szükségem volt már egy kis szexre és hát más csaj nem igazán volt itt.
2~Azt még mindig be kell látni,  hogy jó a tested :D

Mire befejeztem mondandómat nem kicsit elképedt Shannon.
Nem gondoltam, hogy ennyire megfogja lepni a dolog, de hát ő sem gondolhatja, hogy ÉN majd pont VELE fogok "járni".. Szerintem azt hitte, hogy ezek után full csöpögősen a nyakába borulok és bevallom neki, hogy az első perctől kezdve szerelmes vagyok belé-mint ő belém-csak nem mertem elmondani.
Hát rohadtul téved, mert semmit sem érzek iránta. Majd ha nagyon nem lesz csaj a láthatáron ő jó lesz egy-egy éjszakára.

Kiterveltem egy kis mókát estére. Shannonnak és Nekem. Pontosabban csak nekem lesz vicces, de neki is lesz benne része. Annyi szent :)
Hívtam is a fiúkat. Először Alfredot:
-Cső tesó!-üdvözöltem amolyan "fiúsan"
-Cssá. Mi van?-tért egyből a lényegre.
-Van egy ötletem amivel kikészíthetnénk apám új nőjének a lányát.
 . . .
Na, mit mondasz?
-Jó! Hát persze, ez tök jó ötlet.
-Akkor gyere át este fél 7 fele, oké?
-Jó, de most megyek, csőő.-mondta majd köszönésemet meg sem várva kinyomta. Sebaj.
A következő közel 1 órámat azzal töltöttem, hogy hívogattam a fiúkat.
Név szerint Ryant, Lil'-t, Chaz-t és még a többieket is akiknek most nem jut eszembe a nevük. xd
Na jó nem csak vicceltem. Hívtam még Johnt, akit a suliból ismerek és nem mellesleg együtt járunk kondiba, Kevint akivel uraljuk a sulit, Petet akit már nem tudom honnan ismerek, de tök jóban vagyunk és utoljára pedig Zacket hívtam. Eredetileg Christian is jött volna. Fel is hívtam, neki is elmondtam az ugratás lényegét, de ő nem akarta bántani szegény Shannon pici lelkét.
Jól kiröhögtem aztán kerestem inkább helyette mást-lásd Zack személyét-.
Miután mindennel végeztem az órámra pillantottam. Ami megjegyzem egy arany Rolex óra. Pontosan 15:56-ot mutatott. Amint megállapítottam az időt az is tudatosult bennem, hogy még elég sok idő van addig amíg megjönnek a többiek, ezét úgy döntöttem elmegyek kosarazni vagy kondizni. Lehet mind a kettő belefog férni.

Az utcából jobbra fordulva és végig sétálva a következő utcán van egy hatalmas kosárpálya. Oda ilyen kis, -hogy is mondjam- csicska népek nem járnak. Most azonban már az utca felénél járva hallottam, hogy valaki dobálgat. Bár elég béna lehet, mert folyton csak azt hallom, hogy a palánkról lepattan a labda. Amikor viszont közelebb értem kicsit meglepődtem.
Egy barna, göndörkés hajú lány volt az. Nem nézett ki rosszul így hátulról. Formás lábak és formás fenék. 
Mikor beértem direkt hangosan becsaptam a nagy vasajtót, hogy rám figyeljen, de sikertelenül.
Csak folytatta tovább a dobálgatás, ismét sikertelenül. Amikor észrevettem, hogy miért is nem figyel rám bevallom úgy érzem, kicsit beégtem. Itt csapkodom az ajtót és játszom a nagy menőt miközben be van dugva a füle. Gratulálunk Justin.. :D
De ha már így alakult akkor jól megijesztem. Akkor már garantált, hogy rám figyel. 
Mögé lopakodtam és két mutató ujjamat mélyen oldalába fúrtam.
A csaj nem kicsit megijedt. Épp most akart kortyolni a sörből(!!) amit a kezében szorongatott, de amint megijesztettem eldobta a sört és még azt is kiköpte ami a szájában volt. Elég vicces volt.
Aztán megfordult és egy olyan pofont levágott, hogy azt hittem behugyozok.
Miután sikerült feleszmélnem a történtekből a lány engem nézett így kénytelen voltam felegyenesedni.
Szemeivel akaratlanul is kontaktust teremtettem. Ám a látvány nem volt borzasztó. Sőt. Nem titok, egy kis sminket talán elbírt volna, de ezen lehet változtatni. 
-Nyugi, töki (xdd) nem kell fosni béke van-mutatta fel kezét, amellyel a békét jelentő jelet mutatott.
-Te most komolyan tökinek hívtál?-röhögtem vele együtt.
-Miért ne? Az vagy! Vagy talán nem?:D-nevetett. Bár nevetése elég fura volt. Olyan, mint amikor az ember csak kínjában nevet.
-Hát nem igazán. De ha akarod tudok neked egy két dolgot mutatni ami tökös-emelgettem a szemöldököm, mire ő felsóhajtott és elmosolyodott.
-Mindjárt gondoltam.-majd elfordult tőlem és folytatta tovább a műveletet amit nem is olyan rég én szakítottam meg.
Miután végzett felém nyújtotta a kis fémdobozt:
-Kérsz?
Én nem tudtam mit mondjak erre. Kevés hezitálás után elfogadtam és jókora kortyot ittam le belőle. Jól esett ebben a nagy melegben.
Míg én ittam ő a labda felé fordította figyelmét és próbálta betuszkolni a kosárba, de sehogy sem ment.
Én még a sör ivás után leültem a pálya közepére és onnan figyeltem. Amikor már vagy 20. alkalommal próbálkozott sikeretlenül akaratlanul is felröhögtem.
-Hogy lehetsz ennyire béna?-szűrtem ki fogaim között, miközben föltápászkodtam a földről.
Ő hátra fordult és gyilkos pillantást vetett felém, majd a pálya egyik szegletére ment.
Nem tudtam mi a jó Istent akar ott. Így hát követtem oda. Nem kellett volna, mert amint oda értem meghallottam, hogy a víz elindul a slagban és én pedig farkas szemet néztem a slaggal.
-Ugye, te sem gondoltad komolyan?-kérdeztem reménykedve, de erre a válasz csak egy kaján vigyor volt.
Fuss Bieber-suttogtam magamban.
Lábaim csak több, mint fél perces késéssel voltak hajlandóak engedelmeskedni így szinte majdnem teljesen vizes lettem.
A picsába is-gondoltam magamban. Aztán elhatároztam, hogy ezen a meleg, nyári napon nem csak én fogok 'megázni'. 
Odasprinteltem a csajhoz és ki akartam venni a locsolót a kezéből, de meglepően erős volt.
-Engedd el-kiáltottam rá nevetve, de mintha meg sem hallotta volna.
-Hát jó, te akartad-suttogtam alig hallhatóan és a kislány mögé helyezkedtem. Ugyanazt a csikizős technikát kell bevetnem, úgy látszik. 
És Igeen. Siiker-elengedte a locsolót. Végre én is jól össze vizeztem. Ruhája csupa-csupa víz lett és átlátszó. Teljesen beindultam. Nem tudok mit tenni. Kiterveltem, hogy megbotlást színlelve majd pont rá esek.
Így is lett. Zavarában felnevetett, majd szemeit lehunyta. Én az alkalmat kihasználva finom csókot leheltem ajkára. 
Furcsa mód nem ellenkezett, hanem még élvezte is. Ezt abból gondolom, hogy mikor többször is elakartam már válni ajkaitól ő marasztalt.
Közel negyed órával később, sikerült befejeznünk és felkelni. Mosolyogva néztünk egymásra. Majd vetve órámra pillantottam-ami szerencsére víz álló-és rémülten vettem észre, hogy 6 óra.
Az nem lehet, hogy pont Én ne legyek otthon a szívatáskor.


Shannon szemszöge:
Unottan és csalódottan ültem az ágyamon, mikor egyszer csak ajtó nyitásra, illetve csukásra lettem figyelmes. Orromat óvatosan kidugtam résnyire nyitva hagyott ajtómon és láttam, hogy csak Justinka jött haza.
Egyből vissza is húzódtam szobám rejtekére. Nem tudom miért, de eléggé megviselt az ahogy reggel viselkedett. Mármint nem, nem vagyok belé szerelmes, de akkor is ha lefekszem valakivel csak azért mert érzek iránta valamit, nem?
Na mindegy. Ezt a kérdést úgy sem én fogom megválaszolni. Füleimbe belehelyeztem fülhallgatómat ami telefonomhoz volt csatlakoztatva. Az elektronikus eszközön létre hoztam egy lejátszási listát, majd el is indítottam.
körülbelül 20-25 perccel később hangos kiabálásra és röhögésre lettem figyelmes.
Ismét kinéztem, de most már egészen elmerészkedtem a lépcsőfordulóig. Kár volt. Justin pont észre vett.
-Jó, hogy látlak. Gyere csak le egy kicsit-mondta követelőzős hangon.
Magam sem tudom miért, de lementem. Abban reménykedtem, hogy a most itt lévő barátai legalább annyira jó fejek, mint a múltkori banda.
Amint leértem illedelmesen köszöntem mindenkinek, de ami utána fogadott az borzalmas volt.
Először egy félvér férfi lépett elém, majd nadrágja hátsó zsebéből védekezésre alkalmas 'tárgyat' húzott elő és ezt az egyszerű kis mondatot csatolta hozzá:
-Én akarok lenni az első.
-Te miről beszélsz?-húzódott olyan mosolyra a szám, mint ami azt tükrözi 'mi a sz*r bajod van'?
-Mesélte Justin milyen jól elvoltatok tegnap és milyen könnyen ment minden. Gondoltuk, akkor ha ennyire szereted ezt a tevékenységet űzni mi is jövünk-szólt közbe egy másik ember, akire egyből tüzes pillantásomat vetettem.
-Hármasban is szereted?-kérdezi egy újabb fiú.
-Hol akarod?-röhögött egy ismételte számomra új hang.
Fejem és szemem ide-oda cikázott a gúnyolódó fiúk között.
Azt sem tudta mi ez az egész? De fájt, hogy így gúnyolódnak rajtam. Én egyáltalán nem vagyok olyan lány aki odaadja magát akárkinek. Ez a tegnapi eset, csak egy félre értés volt.
-Nyugi fiúk, mindenkire jut idő-röhögött fel Justin.
Nem bírtam tovább, felszaladtam a szobámba.
Amúgy is a béka segge alatt volt az életkedvem, de most, hogy ők is folyton csak piszkáltak még jobb. -sóhajtottam fel.
A legjobb az egészben, hogy most sem hagynak békén, mert ide fent is hallom, hogy kiabálják fel a marhaságaikat, mint például:
-Naa gyere le. 
-Nem lesz nagy dolog.
-Gyorsan végzünk ha engedelmeskedsz.
Nem bírtam tovább. Úgy döntöttem elmegyek. Egy kisebb táska szerűségbe beledobáltam néhány napra elegendő ruhát, majd felkészülve a legrosszabbra lesétáltam a lépcsőn.
Leérve a fiúk pillantásait mellkasomnál és hátsó felemnél éreztem, így ezeket a részeket próbáltam eltakarni.
Látszott a fejükön, hogy volt már bennük egy kicsi pia, de azon nagyon meglepődtem amikor Justin mellém jött:
-Figyeljetek srácok! Megmutatom, hogyan is szereti.-mondta röhögve, majd fenekembe markolt és erősen ajkaimhoz tapadt..

Hát itt az ígért hosszú rész. Remélem megvagytok vele elégedve. Szerintem nem olyan jó, de várom a véleményeteket komiban. Erről jut eszembe, szeretném megköszönni a 18 kommentet. Rengeteget jelent, hogy ennyien követitek az eseményeket. Szerintetek meglehet a 20 komi is vagy ne legyek ennyire nagyra vágyó?

16 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó!.kövit gyorsan!:)

    VálaszTörlés
  2. Annyira nagyon imádooom! :**
    Siess a kövi résszel! <3 (:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó :)) gyorsan kövit pls :) <3

    VálaszTörlés
  4. A vége az izgalmas lett :$$ kövit <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon joo tok izgalmas !!" meghalook nagyon joo siess koviveel!!!!

    VálaszTörlés
  6. Meglepi nálam... http://inmyworldjus.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. WÁHH nagyon jóó let KÖVII :))

    VálaszTörlés
  8. Kövi kövi MOST!!!!

    VálaszTörlés
  9. Vár rád nálam egy kis meglepetés. :) http://justinandkimforever.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  10. De köcsög Justin. Felrúgom... még mondja: ÉN majd pont VELE fogok "járni". - Hát rohadtul téved, mert semmit sem érzek iránta. Majd ha nagyon nem lesz csaj a láthatáron ő jó lesz egy-egy éjszakára. -
    Ki eeeezz?? Fhuu ezen nagyon felkaptam a vizet. Remélem Shannon vérig alázza, mert nagyon bunkó a csajjal. De ideges vagyok :@@@ Remélem Shan nem hagyja annyiban, remélem kemény csajszi lesz, és visszavág Justinnak, nehogy már megfutamodjon ilyen bunkó fasztól. :o
    Nagyon jó lett a rész, imádom, gondolom tele vagy ötletekkel, amit nem bánok :DD Na nem csevegek, lényeg siess a résszel!!! ♥

    VálaszTörlés
  11. Felrugdosom.... xDDDD Na jó, nem bántom a drágám, még szerencse, hogy igazából nem ilyen ♥ Folytasd, amint tudod, kíváncsi vagyok a folytatásra :D Szeretem a blogodat ♥

    VálaszTörlés
  12. ÚRSITEN !!!!!!!!!
    ááááá*-*
    NAgyon-nagyon jó lettt :))
    SIESS a kövivel :DDD

    VálaszTörlés
  13. Üdv itt is Vivi!

    Most találtam erre a blogodra.. És nem csalódtam. Nagyon érdekesen hangzik ez az egész sztori! Justin egy fasz, hogy így megalázza szegény lányt, majd ő is fog egyszer koppanni. ;) Nagyon tetszik a történet. Várom a folytatást! Puszi!<3:)

    VálaszTörlés
  14. Wow!

    Ez egyszerűen fantasztikus.Gyorsan kövit!!!:)

    VálaszTörlés