szombat, június 22

Chapter Seventeen

Justin csókja meglepett. Nem gondoltam volna, hogy ezt fogja tenni. Talán ezért lehetett, hogy az első másodpercekben vagy kis túlzással az első perc végéig engedtem, hogy ajkai táncot lejtsenek enyémekkel.
De aztán szerencsére megjött a józan, paraszti eszem aminek hatására rögtön ellöktem magamtól, majd egy óriási pofont adtam neki. A dolog eléggé váratlanul érhette-legalább is az én meglátásom szerint- méghozzá azért mert feje a pofon irányába 'esett'. Az incidens után gyorsan belekapaszkodtam a legkisebb méretű gurulós bőröndöm fogantyújába, majd lábaimat gyors üzemmódra kapcsoltam és magam után húztam a kis táskát.

Utam koránt sem volt céltalan. Tudtam kihez akarok menni és azt is tudtam, hogy szükségem van rá, a támogatására. NAGYON! Úgy gondoltam, majd szépen elslattyogok hozzá, karjaiba omlok és hangosan zokogni kezdek. Ő megkérdi mi a baj és én pedig minden gondom, bajom megosztom vele.
Utána erősen testéhez présel megvigasztal, mondd egy-két hülyeséget jót röhögünk rajta, majd minden gondom megszűnik. Csak miatta. Ő megnyugtat és pont erre LETT volna szükségem. Ezek amiket elmondtam azonban mind csak elgondolás szintjén maradtak. Egészen jól haladtak a dolgok még az elején.
Minden stimmelt addig, hogy ajtót nyit, megölel, behív. De utána... Ami ez után történt nevezhetjük inkább katasztrófának. Az én számomra.

-Szia!-köszönt majd nyomott 2 cuppanóst arcomra-Hát te mi járatban ilyen későn?-kérdezte egy mosoly keretében.
-Tudod..-kezdtem bele, de igen nehezen ment a beszéd.-Tudod, csak szükségem van valakire akivel beszélhetek most-mondandóm közben erős szemkontaktust tartottam vele, tudatva, hogy milyen komoly is ez most, számomra.
-Gyere be!-emelte karját az előszoba felé
Mikor beértünk a nappaliban lévő kanapéra ültünk le, majd nem sokkal később az Aus által hozott vizet az kanapé előtti üvegasztal közepére helyeztem és bele kezdtem monológomba.

-Nem fogod elhinni. Csináltam egy óriási, nem-nem, inkább hatalmas-javítottam ki magamat-baromságot.
Austin csak bámult rám. Szemei kitágultak és rám meredtek. Ebből arra következtettem, hogy várja a folytatást így nem is késlekedtem vele. De amint  kimondtam meg is bántam.
-Lefeküdtem Bieberrel-szűrtem ki fogaim között lassan, alig hallhatóan. De annyira pont hangos volt, hogy Ő meghallja.
-Mi?-tekintete teljesen elkomorult és szemében barátságunk kezdete óta először véltem felfedezni dühöt és csalódottságot egybe kötve.
-Lefeküdtem Justinnal az isten szerelmére Austin-kiáltottam el magam miközben tekintetettemmel a padlót pásztáztam.
-És?-kérdezett vissza kis csalódottsággal szemében, de talán flegmaságot is árasztott.
-Mi 'és' Austin? Hogy tudsz ilyet kérdezni? Rajtam gúnyolódik és röhög az összes haverjával. Egész nap engem basztatott és aztán este ide csődítette az összes haverját akikkel elhitette, hogy milyen könnyű vérű vagyok és megkaphatnak. Aztán azok a hülye perverz, pedofil disznók betámadtak és miden féle hülyeséget mondtak. Én ezt már nem bírom tovább-írtam körül röviden, egy levegővel a problémát.
-Én előre szóltam Shannon. Megmondtam! Talán nem emlékszel?-állt fel a kanpéról mikor már félig kiabált.- Ja és most ne, hogy azt gondold, hogy ezek után hallgatom a hülye kis rinyálásod.-majd fogta magát és a konyhába sétált.

Teljesen lefagytam. Nem erre számítottam. Nagyon nem.
Testem ebben a pillanatban hihetetlen dühöt táplált iránta. Úgy döntöttem fogom magam és elmegyek.
El! Mindentől és mindenkitől távol.

Utam a város másik szegletébe lévő Play Hard nevű szórakozóhelyre vezetett.
Amint átléptem a küszöböt máris a bár pult felé vettem az irányt majd helyet foglaltam pont a csapossal szemben.
Ekkor csak is egy gondolat járt a fejemben: 'Mi csillapítja az ember problémáját jobban, mint az alkohol?'
Eme elven elindulva kapásból kikértem 2 whiskyt majd magamba is döntöttem.
Ezek után jött a következő és az az után következő meg persze így tovább. Szerintem koktélokat és vodkát ittam csak, bár nem tisztán emlékszem.

Mikor már kellő mennyiségű pia bennem volt a táncparkettre indultam.
Egy helyes fiú csoport felé vettem az irányt majd egyből táncolni kezdtem velük. Körülbelül 15 percig nyomtuk miután úgy éreztem, hogy szédülni kezdek. Elindultam a pult felé, hogy leüljek kicsit, de nem jutottam el odáig, mert félúton testem egyensúly érzéke megszűnt, majd a padlóval kerültem egy szintbe..

Sziasztok csajok! Nagyon sajnálom  a késést, de összejött minden.
A részhez tartozó kérdés:
Mi lesz Shanonnal és hogy jön ehhez Justin?
Innentől pedig csak az olvassa tovább akit érdekel a késés oka. Nos ma volt a ballagásom. Volt vagy 40 °C és mindenki izzadt, mint egy ló.  xdd Nekem fel kellett menjek a színpadra rákötni a zászlóra valami szalagot és mivel tűsarkúban voltam imádkoztam, hogy nehogy pofára essek. Ez szerencsére nem történt meg, de a szalagom majdnem leesett xddd. Aztán még énekeltünk meg minden. Az átlagom 4,8 lett ami szerintem 8. év végéhez képest jó. A rész azért jött későn, mert főzni meg készülődni kellett, de most már nincs semmi előre láthatólag. Na nem fárasztalak tovább titeket. Remélem tetszett a rész, sok puszi!♥
Én és az of.-öm :))


Roxival♥

Bizonyítvánnyal :D xdd

Jobbról: Papii(ugye milyen cuki?) unokatesóm, kereszt anyum és én :)

Ajándék kibontása xdd

Tortám!!



12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett csajszi.:DD Gratulálok a ballagásodhoz, és az eredményedhez. Igen, én is ennyi lettem volna, ha nem rontok, 4,8 ... :// Hát, ez van :) Csak így tovább. A bloggal és persze az élet értelmével, a tanulással.<333 cicuu, várom a kövi hónapot. :$$

    VálaszTörlés
  2. En is gratulalok a ballagashoz, jok lettek kepek is.:) Es varom a kovi reszt.:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jóóó nemtudom mi lesz velük de nem is akarom ki találni legyen meglepiiii *-----* a ballagási képeket széép vaagyí!!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Én is most ballagtam habár az átlagom nem lett szerintem ilyen jó :) Szép voltál
    Szerintem Justin utána ment és wáá okés xdd na jó siess a kövi résszel pls :) <3

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok,szerintem nagyon jó átlaggal végeztél.
    A résszel kapcsolatban nem csalódtam benned ez is olyan tökéletes lett mint a többi.Kíváncsian várom a folytatást.Siess!!

    VálaszTörlés
  6. Jó.Oké.Megértem,hogy nem volt időd,de azért itt abba hagyni egy ilyen jó blogot ez bűncselekmény!Siess a következő résszel,mivel nagyon imádom! :** <3 (:

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a ballagáshoz!:).kövit gyorsan!:)<3

    VálaszTörlés
  8. Folytasd, folytasd, folytasd! ♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nézz be a Crazy love-ra mert vár egy kis meglepetés téged!!!
    :))) Remélem örülni fogsz neki!! <3

    VálaszTörlés
  10. szia. nagyon jó lett a rész és gratulálok. nézz be hozzám, vár rád valami: lovesummerr.blogspot.hu pusszantás:))

    VálaszTörlés
  11. huhu:d gratula:D nekem 2 egész valamennyi::D szépvolt:))) siessa kövivel:)<3

    VálaszTörlés