hétfő, június 10

Chapter Fifteen

-Te mi a jó Isten keresel itt és hol van Christian?-rontottam egyből neki a még alvó fiúnak!
Ő nem reagált erre, hanem aludt tovább. Szerintem nem hallotta, ezért odamentem és felráztam.
-Justiiin!!
-Mi van már?-nyávogott egy sort.
-Hol van Christian?-csaptam egyet a levegőben.
-Milyen Christianról beszélsz?-kérdezett vissza reflexből.
Én erre csak nagyra nyitottam a szememet és pislogtam.
Pár másodperccel később felül az ágyban, beletúr a hajába, majd cinikusan felnevet.
-Elment.-nézett körbe, mintha keresné aztán rám mutatva röhögni kezdett..
-Rohadtul nem vagy poénos.-vágtam hülye fejet-HOL VAN?-ordítottam rá.
-Nem volt itt-húzta mosolyra száját, mintha azt mondaná 'meglepetés'
Ekkor le kellett üljek. A legközelebbi lehetőség erre az ágyam volt, amiben nem mellesleg ott terpeszkedett.
-De este... Én... Christiannal... De ha nem volt, akkor..-próbáltam tisztázni hangosan a fejemben szaladgáló gondolatokat.
-Igen, én voltam-mondta cinikusan és jót röhögött.-mellesleg nagyon élveztem.
És szerinted? Szerinted jó volt?-kérdezte kb. ilyen fejjel:
-Hogy te mekkora egy szemét vagy..-szűrtem fogaim között ki ezt a pár szót.
Ő csak röhögött és nem mellesleg végre ki kelt az ágyamból.

~délután:
Nekem még mindig csak ezen járt az eszem. Hogy feküdhettem le VELE.. Pont vele..
Ráadásul az is az ott motoszkált a fejemben, hogy ha ennyire gyűlöl akkor miért fekszik le velem?..
Úgy döntöttem megkérdezem tőle.
Igazából ki sem dugtam azóta az orromat a szobámból, szóval kissé össze kellett szedjem a bátorságomat.
Amikor végre sikerült szép lassan lépkedtem lefelé a lépcsőn. Már majdnem lent voltam, körülbelül 2 vagy 3 lépcsőfok volt hátra. Justinra pillantottam, aki a kanapén feküdve a bámulta a simpson családot.
Ez volt a vesztem ugyan is véletlenül kihagytam az egyik lépcsőfokot így sikeresen eltaknyoltam.
Vagyis hát nem teljesen, mert még meg tudtam kapaszkodni, de akkor is megcsúsztam. Mindegy.. :D
Lényeg, hogy szerintem Justin nem látott semmit, mert felém se nézett amikor 'leértem'.
Szép csendben  araszolok kifelé a konyhába mikor megszólal:
-Láttam!-bámulta tovább a TV-t.
-Mit?.kérdeztem vissza, mintha mi sem történt volna.
-A bakit, csak most pont a kedvenc részem megy!
Erre nem válaszoltam úgy gondoltam megvárom amíg majd rám figyel.
Leültem a konyhába az asztalhoz és müzlit kezdtem falatozni.
Közben bőszen nyomkodtam a telefonomat és olvasgattam a frissítéseket.
Bő negyed órával később oda ült mellém az asztalhoz és a félre tolt tányéromból kezdett falatozni.
-Komolyan Justin! Benned semmi önkontroll nincs? Hozzá' már magadnak tányért.
-Úgy is egy helyre megy, nem?-majd felröhögött saját poénján.
Szánalmas.. : )
Azonban nekem eljött az idő. Most nem is annyira bunkó, szóval hajra Shannon!
-Figyelj, Justin-szólítottam meg mire kedvesen(???) rám nézett.
-Te miért akartál velem lefeküdni, ha állítólagosan-szimuláltam kezemmel idézőjelet- utálsz és mindig köcsögölsz velem?
Láttam, hogy kissé meglepődött a kérdésen. Először, az első pár másodpercben- nem tudott megszólalni, de végül bele kezdett.
Monológja nem kicsit meglepett.


Sziasztok!! :) Megjött a rész nem is olyan későn. Annyira boldog voltam, hogy kevesebb, mint 3 nap alatt összehoztatok  14 komit. Elképesztő :))
Remélem ez a rész is tetszett, bár tudom, hogy nem túl eseménydús, de hát alig volt ihletem.
Viszont lenne hozzátok két kérdésem:
1:Szerintetek Justin pozitív vagy negatív véleményen lesz?
2:Szerintetek megtudjátok csinálni a 15-16 komit?
Ha sikerülne én lennék a világ legboldogabb embere és hosszú részt kapnátok :))
Love You Guys♥

18 megjegyzés:

  1. Fogalmam sincs.de megőrìtesz!uristen siess .~Brigi

    VálaszTörlés
  2. először is: baszott jó lett! *-*♥ folytatást hamar:)♥
    másodszorra: szerintem pozitív véleményen lesz:)
    harmadszorra: meglesz a 16 komi:))♥

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :) <3 hamar a folytatást és pozitív véleményen legyen :D

    VálaszTörlés
  4. 1: Nem tudom xD
    2: Remélem, hogy összejön :D
    3: IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM ÉS IMÁDOM A BLOGODAT!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. 1.Pozitív :D xd biztosan nagyon édeeees lesz <3 <3
    2.Úúúú az tök jó lenne szóval hajrá :DD xd <3
    És ááááááááá imádom siess már a kövivel naaa

    VálaszTörlés
  6. Ez viszonyát jó lett mint mineggyik rész *-* remélem hamar jön a kovi :33

    VálaszTörlés
  7. 1.szerintem pozitív választ ad :)))
    2.remélem összejön,mert nagyon imádom a töriit és mindííg a legjobb résznél hagyod abba XDDDD amm a rész nagyon jóó lett kiváncsi vagyok a KÖVIRE :DDD

    VálaszTörlés
  8. Ez marha jó volt kérem akövit!!! :D <3

    VálaszTörlés
  9. Mi az hogy nem esemeny duus???? Eszmeletlenuuul nagyon nagyom jooooo imaddom!!!! *-*

    VálaszTörlés
  10. Annyira nagyon imádom...Siess a kövivel!!! <3 :**
    Reginaaxx <3

    VálaszTörlés
  11. Szia,fúúú ez is nagyon jó lett,siess a kövivel!Ja és vár rád nálam egy díj! http://storyofmylife1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Még most se tettem magam túl ezen. :oo Sejtettem, hogy vele, de... Áhh, nagyon imádtam , nagyon szupcsi lett, siess. Puszi ♥

    VálaszTörlés
  13. Wáá.Gyorsan nagyon jóó.szerintem legyen jó:DD

    VálaszTörlés
  14. mikor lesz kövi??? :) nagyon imádom a blogodat!!! :D <3 puszi: Kitty

    VálaszTörlés
  15. 18 komi és hozd az új rész plíííííííííz Imádooooom nagyon teszett........fair lett <3 <3 puszi neked szentem negatív már 18 is szóval hozd kérlek az új részt és hosszú leeegyenn :):DDD

    VálaszTörlés