szombat, július 6

~Nem rész! :)

Szóval csajok, ma azért írok, mert már nagyon közel jártok ahhoz, hogy ne legyen komihatár. 1 komi és nem lesz! Az igazat megvallva örülök ennek és remélem ezentúl olyanok lesztek, mint az elején és nem kell kierőszakolni belőletek a komikat.

A második ok, hogy megszavaztátok, hogy legyen trailer videó. Hát elkészítettem. ITT tudjátok megnézni és értékelni. Előre elnézést kérek, hogyha néhány gif ismétlődik, de a szerkesztőm lépten-nyomon kifagyott.

És a harmadik, mivel valaki az írta, hogy ha nem tudom tartani az időhatárt ne írjam ki. Nos, most szeretném megmutatni nektek, hogy a részek már jóval a publikálás ideje előtt készen vannak :) Az új részről pedig annyit, hogy a worldben (11-es betűvel) 3 oldal és több, mint 1000 szó lett. A vége szerintem elég izgalmas lett és biztosan megfogja változtatni Justin és Shanel kapcsolatát. Remélem tetszeni fog nektek a rész és várjátok már! :)



3 megjegyzés:

  1. Nagyon varom, hogy feltedd a reeszt! *-*

    VálaszTörlés
  2. Ne csinalj ki, de felnagyitottam a szoveget es elolvastam:DD <3 Ne haragudj, de mar nagyon erdekelt a resz:$$ amugy jo let:D remelem hamar felrakod, mert most nem.erzem a szemem xdd <3 amugy szerintem nem kell elore a cim, mert ugy leloned a poent:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÉS eltudtad olvasni? :O Legalább ne adnál ötleteket a többieknek xddd

      Törlés